קיר בריקים למטבח, איך עושים את זה? וגם – 42 עיצובי פנים שיעוררו בכם השראה

אמנם קירות בריקים החלו באירופה, במזרח התיכון ובאסיה כבר לפני אלפי שנים כחלק משיטת בנייה מרכזית, אך השימוש בבריקים כאלמנט חיפוי קירות עיצובי הוא טרנד מודרני למדי אשר עבר מקירותיו החיצוניים של הבית, לסלון, לפינת האוכל ועכשיו – גם למטבח.

השילוב של קיר לבנים במטבח יכול לייצר מגוון גדול למדי של מראות ותחושות, החל מהמראה המודרני עד למראה כפרי, ממראה נקי ואלגנטי עד למראה תעשייתי וכמובן שכך או כך – מדובר שדרוג עיצובי מיוחד שיכניס למטבח שלך את הטוויסט שביקשת.

האם חיפוי קיר בריקים למטבח אפשרי בכלל?

זו שאלה שאנו נשאלים על ידי כל מי ששוקל לחפות את קיר המטבח בלבנים. האתגר שמציב המטבח לבריקים, לעומת הסלון למשל, הוא שבמטבח נעשות פעולות בישול רבות שכוללות בין היתר: אדים, שומנים, חומרי ניקוי חזקים וכו’.
החשש אינו לא מוצדק, שכן מי שיחפה את קירות המטבח בלבנים כאילו היה סלון, יצטרך לנהוג במשנה זהירות בכדי להמנע מכתמים על האבנים, משומנים שלא ניתנים להסרה חוץ מעם חומרים שיהרסו את המראה של האבן או מהיווצרות של ירוקת על האבנים כתוצאה מהלחות הגבוהה.

הפתרון: כיצד לחפות את קירות המטבח מבלי לפגוע בלבנים?

למי שבוחר בבריקים לחפות את קירות המטבח בביתו כנראה יש סיבה עיצובית טובה מאוד והוא אינו מעוניין בקרמיקה למשימה. במקרה כזה הפתרון פשוט למדי – לאחר התקנת קיר הבריקים יש למרוח סילר שיאטום ויפריד בין האבן לבין הסביבה החיצונית. הסילר יאפשר ניקוי מהיר וקל של האבן מבלי לפגוע בצבע או באיכות.

לקוחות בריקים פלוס יזכו לייעוץ והכוונה לפני כל רכישה על מנת שחיפוי הבריקים שלהם יתאם את ציפיותיהם לאורך זמן ובאיכות גבוהה.

רוצים לקבל קצת השראה? אספנו עבורכם 42 תמונות יפהפיות של חיפוי קירות בריקים למטבח

מאמרים נוספים: