בריקים לחיפוי קירות | 7 צבעים מהממים שחייבים להכיר (תמונות)

בריקים לחיפוי הם אלמנטי העיצוב החמים של השנים האחרונות. הטקסטורה, התחכום, החמימות, המודרניות ועוד שלל יתרונות בולטים הופכים אותם לפתרון העיצובי הפרקטי ביותר. יחד עם היותם מושלמים לבידוד אקוסטי ותרמי, והתחזוקה המינימאלית, עד כדי לא מורגשת, שהם מצריכים – קיר בריקים מקסים מסתמן כפתרון המושלם לטאצ’ שהבית שלך צריך.

1. בריקים לבנים

מה אם לא בריקים לבנים יפתחו את רשימת עשרת המהממים שלנו?
הם נקיים, רכים, מינימאליסטיים וחדים. למעשה, קיר בריקים לבן יסייע לך לתת לחדר את התחושה שאתה מבקש, ישתלב באופן מושלם עם הפריטים ויעניק לך את ההרמוניה הנכספת.
ישנם שני דגמים זמינים לבריקים:

כאלה בצורתם המלבנית הטבעית, בעלת החספוס והא-סימטריות.

ובריק בצורת אבן סיליקט – אשר צורתה מלבן קצת גדול יותר, חלק וסימטרי.

2. בריקים אפורים

בריקים אפורים הם אלמנט חיפוי מעניין שנותן מימד נוסף לעיצוב הבית. אפרוריותם מאזנת חדרים אשר מאובזרים בצבעוניות ומצד שנים הם גם משתלבים נהדר עם צבעים נייטרלים רגועים.

3. בריקים שחורים

בריקים שחורים יוצרים אפקט חד ומרשים, הקונטרסט בין הלבנים המלבניים בצבעם הכהה, לבין שאר החדר יוצר תחושה אלגנטית, יוקרתית ונקייה שהופכת להיות פופולארית יותר ויותר.

4. בריקים אדומים (חמרה)

אלה הבריקים בעיצוב המקורי שנמצא בשימוש החל מלפני 7500 שנים אך בצורתם המודרנית. עד היום ניתן למצוא טירות עצומות יפהפיות הבנויות מלבני חמרה שיובשו בשמש או בכבשן משום עמידותן היוצאת מן הכלל, אך השימוש שלנו היום הוא פחות קיומי ויותר בפאן העיצובי – שכן לא ניתן להתווכח בנוגע לחמימות והכפריות שהן מכניסות הביתה גם עם חיפוי קיר בריקים אחד בלבד.

5. בריקים בגווני חום שונים

אם אתם מחפשים תחכום עיצובי ויחד עם זאת פשטות כפרית, כנראה שאלה אבני החיפוי המתאימות עבורכם. חיפוי קיר בגוונים שונים של הצבע חום מכניס אליכם הביתה את המראה הטבעי, החמים, הפשוט עם טוויסט מגניב שכן – זה לא מראה שכיח בימנו והרטרו חזר לאופנה גם בתחום עיצוב הפנים.

6. בריקים בצבע שמנת

צבע השמנת הוא צבע מאוד מיוחד – או שאתה אוהב אותו, או שאתה שונא, בדר”כ אין באמצע. אז לאלה שאוהבים את הצבע, את הרכות, החלביות, הבהירות, החמימות, אנו מרכזים כאן כמה דוגמאות מקסימות ליישום חיפוי קירות בעזרתם.

7. בריקים לבנים מלוכלכים

מתוך טרנד הלבנים הלבנים שהביא לנו את הנקיון והרכות, יצאה לה שלוחה מרדנית ומלוכלכת שבדרכה הופכת גם היא להיות האלמנט העיצובי המגניב והייחודי ביותר. לבן מלוכלך – בין אם בכתמים מעומעמים או כתמים חדים, מביא אלינו הביתה את היופי שבחספוס, את האופי שבלכלוך. בין רגע יהפוך החדר שזכה לחפות קירותיו בבריקים לבנים מלוכלכים למגניב ושיקי הודות לתעוזה והחדשנות של בעליו.

מאמרים נוספים: