כשהיצירתיות משתלטת: בריקים אפורים מדגם מילאנו בבית של מעצבת פנים

אחת המשימות הכיפיות ביותר אצל מעצבות פנים היא לעצב את הבית של עצמן, כי מה צריך יותר מלקוחה שאת מכירה כל כך טוב, קנבס חלק לעשות בו כעולה על רוחך וכל הכלים העיצוביים שבעולם? אז כשאתי נכנסה לחנות המפעל שלנו, עם המון שמחת חיים ויצירתיות, וחשוב מכל – עם חזון מגובש שיודע בדיוק איך תראה יצירת האמנות שלה, חיכינו בציפייה לראות את ההגשמה ואיך הבריקים המהממים שלנו ישתלבו בה. אין ספק שהתוצאה התעלתה על כל דמיון!

בריקים במקלחת כבר ראית?

המקלחת היא אולי המקום הכייפי ביותר בבית, זה שנותן לנו זמן איכות עם עצמנו אשר מלווה במים חמים, ריחות נעימים ושקט.. רק אנחנו והמחשבות. אז מה יותר כיף מלהוסיף לאידיליה הזאת גם עיצוב יוצא דופן, שמשלב בריקים אפורים כהים בגוונים משתנים המשתלבים יחד בהרמוניה מושלמת, עם דוש מפנק ואמבטיה מעוצבת?

קיר הבריקים במקלחת (דגם מילאנו) נותן תחושה של אינטימיות בתוך פיסת טבע, השילוב עם האבן הטבעית ברצפה וחיפוי הקרמיקה המשובץ, משלים את התמונה והאוירה לחדר המקלחת המיוחד ביותר שראינו.

בנוסף, מעבר להתקנת הבריקים בחדר האמבטיה עצמו, ממש לצד הדוש ומאחרי האמבטיה, אתי יצרה גם נישה פנימית של הכיור עם מראות עגולות מעוצבות ושיש קלאסי שמתשלבת נהדר עם הבריקים האפורים המהממים שלנו ויוצרים מראה עתיק-קלאסי יוצא דופן ומדהים ביופיו!

מוח יצירתי: בריקים כפאנלים בכל הבית

עוד יישום יצירתי ומיוחד שאתי השכילה להדגים בביתה המעוצב הוא הטמעת הבריקים האפורים מדגם מילאנו בכל הבית כפאנלים. כן כן, האבן שמחפה את תחתית הקיר ומפרידה בינו לבין הרצפה – היא התקינה במקומה בריקים אשר הודבקו באופן אנכי במקום מאוזן, בכל הבית! והתוצאה? מראה עוצר נשימה שמראה כמה כיף כשהחופש היצירתי נמצא בידיים של מעצבת פנים שיודעת בדיוק מה היא רוצה/עושה!

בריקים אפורים בחדר שינה

לסיום, לאחר שיישמה את הבריקים האפורים מדגם מילאנו בטוב טעם ברחבי ביתה, בחרה אתי להכניס את העומק והאינטימיות שמייצרים הבריקים הכהים גם לחדר השינה ולהנחיל אוירה נעימה בה תשכב לישון כל לילה ותתעורר כל בוקר. אם תשאלו אותנו, עם כזה יופי של עיצוב, איך אפשר בכלל לקום בכלל מהמיטה?

 

מאמרים נוספים: