מיוחד: 11 דוגמאות לקירות בריקים צבועים ומשגעים

כשאנו חושבים אם לקנות בריקים לחיפוי קירות הבית שלנו הלבטים ינבעו בעיקר מההשקעה הכלכלית הבלתי ידועה וממה שאנו לעיתים תופסים כהתחייבות ארוכת טווח שאולי נתחרט עליה, אבל ישנו צד שלם שאנו לגמרי מתעלמים ממנו.

יהיו שיגידו שהבריקים הם טרנד זמני שימאס על בעלי הבית בחלוף השנים ויש את אלה שיאמר שהבריקים תמיד היו ותמיד ישארו חלק בלתי נפרד מתמהיל עיצוב הבית ושהוא אלמנט אל-זמני, אך מה ששניהם אינם רואים זה את ים האפשרויות הבלתי מוגבלות שיש למי שחיפה את קיר ביתו והעובדה שהוא מסוגל למעשה לשנות לגמרי את הווייב העיצובי של הבית ולעשות זאת בתחכום ויופי שרק טקסטורת הבריקים מאפשרת.

ברחבי העולם החל להתפשט כבר לפני מספר שנים טרנד עולה של צביעת בריקים בצבע קיר ויצירת מראה רטרו – תעשייתי, אלגנטי – מפולפל או כפרי – ארטיסטי. הסיבה בגללה הטרנד הזה החל קודם במדינות אירופה וארה”ב היא משום שסטנדרט הבניה של מדינות אלה נשען שנים רבות על בריקים ומרבית בנייני ובתי האבן מכילים לפחות קיר בריקים עתיק אחד.

הם גילו שבעת צביעת הקיר בצבע, בין אם בלבן אטום, אפור מלוכלך או מיקס חצי שקוף – מה שהתגלה לעיניהם היה יצירה ייחודית ומלאת חן שלא ראו קודם בשום מקום. טקסטורת האבנים שיוותה לחדר את התחכום שבשילובם עם אלמנטים סטנדרטיים כמו קיר לבן חלק, רהיטי עץ או מתכת ולפתע קיבל החדר נופח שונה, עתידני ויפהפה שיוכלו לשנות שוב לחלוטין בפעם הבאה שיבחרו.

לסיכום הנקודה היא שבעת חיפוי הקירות בבריקים אנו בעצם יוצרים קיר חדש, לא כמו כל הקירות, קיר שניתן לצבוע כל פעם בצבע ובאופן אחר מבלי לאבד את הטקסטורה והצורה הגיאומטרית של הלבנים.

מאמרים נוספים: